lunes, octubre 31, 2005

Still in Lima, Limon


Excuse moi, pardon me for the easy joke; but for me Lima and Limon will go always together. We re still there, for short time here still but... soon time to leave. This morning we said goodbye to Angelito s mama and aunt, gracias otra vez. They have taken good care of us so we are more than grateful. Same for Carlos, we ll still see for a couple of days. Today there was a bit of sun, still I m waiting to leave. Stefano almost got lost yeterday... He ll say more soon. Not much more from me. Thank you for reading.

Desde Lima,

Sergio

2 Comments:

At 4:49 p. m., Anonymous Anónimo said...

Hey, pequeños!
Me alegro de que estéis mejor después de superar este virus. La verdad es que, a pesar del mal rollo de este resfriado chungo, me dais bastante envidia... Levantarse temprano e ir a currar cada mañana sabiendo que vosotros estais por ahí, haciendo de exploradores, es lo peor! jaja
Bueno, buen viaje!
Saludis a los 3.

 
At 5:42 a. m., Anonymous Anónimo said...

Hey, my boys!!!

Bueno, chicos, superados los trámitos víricos transoceánicos sólo queda continuar. Así que ahora que habéis gastado los comodines del resfriado, que no se vuelva a repetir! Me acuerdo mucho de vosotros:para bien, enviando energías, y para mal, envidiosa de la muerte! Así que seguid informando... Besis.

 

Publicar un comentario

<< Home


Free hit counter